Projekty realizowane ze środków UE

Serwis urządzeń i systemów informatycznych dla organizacji

Autoryzowany serwis

Zapewniamy optymalne i szybkie rozwiązania problemów, ze względu na dostęp do całej gamy narzędzi i oprogramowania diagnostycznego. Posiadamy autoryzację serwisową takich firm jak: KYOCERA, DEVELOP, XEROX, NTT, LENOVO autoryzacje fiskalne: Elzab, Posnet, Emar, Innova, Sharp.

W zakresie serwisu oferujemy pakiet usług handlowo-serwisowych:

  • drukarek laserowych,
  • atramentowych,
  • igłowych,
  • sprzętu komputerowego,
  • notebooków,
  • kas fiskalnych,
  • central telefonicznych,
  • bramofonów,
  • sprzedaż materiałów eksploatacyjnych.

Zakres serwisu dotyczy:

  • rozbudowy sprzętu,
  • diagnostyki,
  • wystawiania opinii serwisowych,
  • napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
  • konserwacji, jak i napraw (instalacji, reinstalacji) systemów komputerowych.

Konserwacja sprzętu

W celu utrzymania ciągłości pracy posiadanej infrastruktury sprzętowej proponujemy również usługi profilaktyki. Oferujemy wykonywanie okresowych przeglądów sprzętu obejmujących swoim zakresem diagnostykę, konserwację, testowanie.

Umowy stałe

Proponujemy dla Państwa firmy rozwiązanie kompleksowej obsługi firmy w zakresie serwisu i konserwacji sprzętu informatycznego. Oferujemy możliwość podpisania umowy serwisowej. Umożliwi to m.in. zagwarantowanie Państwu określonego czasu reakcji, możliwość podstawiania sprzętu zamiennego czy zryczałtowanej opłaty za dojazd i usługi. Dodatkowy atut to możliwość telefonicznej konsultacji z serwisantem (hot line).

Dla firm i instytucji prowadzimy serwis oparty na umowach o stałej współpracy, co przekłada się na niższe koszty oraz szybką reakcję na awarie.

Autoryzowany serwis gwarancyjny Lenovo

Jesteśmy autoryzowanym partnerem serwisowym dla produktów:

  • Laptopów serii Think (nie dotyczy serii IdeaPad)
  • Komputerów stacjonarnych serii Think

W przypadku przyjmowania sprzętu do naprawy klient zobowiązany jest do:

  • dostarczenia wypełnionej karty gwarancyjnej
  • dostarczenia dowodu zakupu
  • podania adresu e-mail (na ten adres może przyjść ankieta badająca zadowolenie klienta) W przypadku gdy klient nie chce podać lub nie posiada takiego adresu należy to odnotować.

Uwaga

Nie prowadzimy serwisu serwerów, laptopów i PC serii Idea (najczęściej seria ta posiada żółte karty gwarancyjne). W tym przypadku klient ma gwarancję Door to Door – na karcie gwarancyjnej podany jest numer telefonu infolinii 0 800 702 062.

Serwis Rzeszów

ul. Rejtana 55
tel.: 17 85 00 630
fax.: 17 85 00 674
email: serwis@zetorzeszow.pl

Serwis Przemyśl

ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
fax.: 16 67 85 920
email: przemysl@zetorzeszow.pl

Serwis Krosno

ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
fax.: 13 43 20 940
email: krosno@zetorzeszow.pl

Kontakt z nami

Strefa klienta

Rzeszów
35-326 Rzeszów, ul. Rejtana 55
tel.: 17 78 01 689
tel.: 17 78 01 644
e-mail: detal@zetorzeszow.pl
www: sklep.zetorzeszow.pl

Krosno
38-400 Krosno, ul. Grodzka 12
tel.: 13 43 20 940
e-mail: krosno@zetorzeszow.pl
www: krosno.zetorzeszow.pl

Przemyśl
37-700 Przemyśl, ul. Asnyka 4
tel.: 16 67 85 920
e-mail: przemysl@zetorzeszow.pl
www: przemysl.zetorzeszow.pl

Lublin
20-704 Lublin, ul. Wojciechowska 9A
tel.: 81 50 65 151
e-mail: lublin@zetorzeszow.pl
www: lublin.zetorzeszow.pl

Dokumenty

Media – Aplikacje – Pomoc

logotyp_zetorzeszow